No czyli 14l, to nie jest jakas tragedia, na w koncu ciezkie auto i silnik o mocy 200KM, ekstremalisci ustawili by sie po podtlenek LPG :roll:
Z tego co piszesz wychodzi mi na to, w aspekcie kosztow utrzymania, iz spalamy jakies 4l wiecej paliwa niz 2.0TDI o mocy 170KM, ktore srednio na litrze kosztuje jakies 50-60gr wiecej. Czyli 33zl vs 65zl wychodzi 2x tyle.
Cena zakupu TFSI 108800, TDI 111800 wychodzi 3 tys zl.
Skromnie liczac po jakis 10kkm TDI wychodzi na prosta i jesli ktos, nie szuka super szybkiego auta, a zalezy mu na ciut bardziej sportowym zawieszeniu wydaje mi sie ze jest to dobra alternatywa.
Zakladam, ze nikt nie bedzie chorowal na wieksza moc, ale wtedy propocje kosztow utrzymania nie powinny jakos znaczaco sie roznic.
Z tego co piszesz wychodzi mi na to, w aspekcie kosztow utrzymania, iz spalamy jakies 4l wiecej paliwa niz 2.0TDI o mocy 170KM, ktore srednio na litrze kosztuje jakies 50-60gr wiecej. Czyli 33zl vs 65zl wychodzi 2x tyle.
Cena zakupu TFSI 108800, TDI 111800 wychodzi 3 tys zl.
Skromnie liczac po jakis 10kkm TDI wychodzi na prosta i jesli ktos, nie szuka super szybkiego auta, a zalezy mu na ciut bardziej sportowym zawieszeniu wydaje mi sie ze jest to dobra alternatywa.
Zakladam, ze nikt nie bedzie chorowal na wieksza moc, ale wtedy propocje kosztow utrzymania nie powinny jakos znaczaco sie roznic.
Komentarz